Nieinwazyjne leczenie chorób przyzębia

W naszej praktyce szczególna uwagę przywiązujemy do profilaktyki, zgodnie z zasadą lepiej zapobiegać niż leczyć. W przypadku wielu chorób jamy ustnej, gdyby była stosowana odpowiednia profilaktyka nie byłoby potrzeby stosowania skomplikowanych zabiegów.

W ZABIEGACH HIGIENIZACJI STOSUJEMY VECTOR.
To urządzenie do scalingu nad-i poddziąsłowego czyli do usuwania kamienia, bezpieczny dla dziąseł, kieszonek dziąsłowych, szkliwa, cementu korzeniowego. Przede wszystkim wyjątkowo skuteczna, bezinwazyjna metoda leczenia i profilaktyki chorób przyzębia. Precyzyjnie zwalcza przyczyny chorób przyzębia, czyści głębokie kieszonki przyzębne, bezpiecznie i wydajnie usuwa złogi, kamień, bakterie bez konieczności leczenia chirurgicznego.

Bardzo dobrze tolerowany przez Pacjenta, motywuje do dbałości o higienę jamy ustnej co jest podstawowym warunkiem skutecznego leczenia.

Podczas zabiegu stosuje się zawiesinę fluidu polerującego wzbogaconego cząsteczkami hydroksyapatytu. Patogenna flora bakteryjna będąca przyczyną chorób przyzębia zostaje usunięta.

Wyczyszczone i wypolerowane powierzchnie korzenia mobilizują powstawanie nowego przyczepu nabłonkowego.

Zabieg z użyciem Vector trwa 1-1,5 godziny, Przez kilka dni może wystąpić niewielka wrażliwość zębów, dziąseł. W zależności od indywidualnych potrzeb Pacjenta ustalana jest częstotliwość zabiegów. Już po pierwszej wizycie odczuwalna jest wyraźna poprawa stanu przyzębia.

Zabiegi VECTOR stosujemy:
– w leczeniu stanów zapalnych dziąseł
– w leczeniu początkowych stadiów paradontozy
– jako etap przedzabiegowy w leczeniu zaawansowanej paradontozy
– jako zabieg podtrzymujący po zakończonym leczeniu chorób przyzębia
– w leczeniu stanów zapalnych wokół implantów.